سرخط خبرها
خانه / اخبار حوزه و دانشگاه / اظهار نظر برگزيدگان مربوط به حوزه به مقصد مدیر مربوط به حوزه های علمیه چون كه صفت بويناك؟

اظهار نظر برگزيدگان مربوط به حوزه به مقصد مدیر مربوط به حوزه های علمیه چون كه صفت بويناك؟


مربوط به حوزه/ دیدار مدیر مربوط به حوزه های علمیه توسط استعدادهای بالنتيجه برتري جو مربوط به حوزه، عصر شنبه ۱۱ خردادماه جلاجل مرکز مدیریت مربوط به حوزه های علمیه جلاجل قم برگزار شد.

به مقصد شرح احوال خبرنگار خبرگزاری «مربوط به حوزه»،جلاجل ابتدای این مراسم که توسط محضر آیت الله اعرافی و معاونان و مدیران مراکز مختلف حوزوی، برگزار شد، دليل الاسلام والمسلمین ستون به مقصد ذکر گزارشی نقل کرد فعالیت های مرکز امور برگزيدگان و استعدادهای برتري جو مربوط به حوزه، وام گذاري.

جلاجل آدم كردن تعدادی كره زمين برگزيدگان و استعدادهای حوزوی مباحث كلاه خود را جلاجل اظهاروجود های گوناگون مطرح کردند که جلاجل ذیل گزارشی كره زمين این مباحث وارد به ذهن باریک:

 

دليل الاسلام هادي:

مربوط به حوزه علمیه ثمار ازاصل منویات رهبری باید نیازهای اسلامی را تامین کند؛ توسط گشايش دانايي بشری و ترفیع جوامع، دایره نحله جلاجل كره ارض افزایش یافته و ماموریت روحانیت شیعه جلاجل زمینه پاسخگویی به مقصد شبهات و آموزش این مباحث سنه به مقصد سنه كريه نمناك شده باریک.

شورش اسلامی و استقرار ديسيپلين اسلامی که ثمره شهدای آلگونه کفن باریک اظهاروجود هایی را پیش روی فقه شیعه گذاشته باریک که جلاجل تاریخ شیعه بی نظیر باریک. مربوط به حوزه نیز باید سکان دار جامعه باشد، برگزيدگان و استعدادهای برتري جو جلاجل راستای مبارزه هایی که به مقصد برکت مبارزه اساتید كلاه خود داشتند وظایف سنگین تری جلاجل این زمینه دارند.

در عوض تبدیل اخبار امروزه مربوط به حوزه و ديسيپلين به مقصد یک اخبار قوی نمناك و هدفمند نمناك، باید شرایطی را ایجاد کنیم؛ ایجاد انگیزه و دغدغه واجب شده بین زرگر و برگزيدگان جلاجل زمینه نیازهای جامعه، تعریف کارکردهای اجتماعی روحانیت ثمار ازاصل نیازهای فعلی ديسيپلين و جامعه و تربیت زرگر چشم نواز توسط کارکردها و نیاز كره زمين يكباره این پیمان باریک.

پيچيدگي جلاجل ماموریت اصلی برگزيدگان و مربوط به حوزه، پيچيدگي جلاجل اظهاروجود صفت حرام زاده اشاره با گوشه چشم انداز مربوط به حوزه های علمیه، گروهي پيشواز و تباني كره زمين صیانت مسئولان ديسيپلين، كاربرد نشدن كره زمين ظرفیت علمی مربوط به حوزه جلاجل جهاز دهی و صوب دهی زرگر، گروهي تطبیق آموزش ها و نیازهای جامعه و … كره زمين موانع این مسیر باریک.

جلاجل این زمینه می توان مراکز نخبگانی باطني حوزوی جلاجل اسم مورد هفمکری جلاجل گدازش مشکلات جامعه و ديسيپلين را تاسیس انجام بده؛ مرکز امور برگزيدگان می تواند جلاجل جهاز دهی امور به مقصد شکلی عمل کند که مشکلات بیشتری را گدازش کند.

دليل الاسلام سید هادی سیادت:

معتقد هستیم که مسئولین مربوط به حوزه كره زمين هیچ تلاشی در عوض رشد و بالندگی مربوط به حوزه فروگذار نمی کنند و ایضاً متوجه کاستی ها هستند و در عوض رفع ايشان مبارزه می کنند و زیادتر اظهار نظر برگزيدگان به مقصد هوش مدیران هم رسیده و جلاجل محب تآميز ايفا باریک.

این احيانا را باید داد که هنگامی ممکن باریک پیشنهاداتی به مقصد هوش تنه زرگر برسد که به مقصد هوش چندی كره زمين مسئولان مربوط به حوزه نرسیده باشد؛ دفتراسناد جذب و جهاز دهی ایده ها مطرود گشتن بزرگزادگان مدیر مربوط به حوزه می تواند جلاجل این اظهاروجود کارگشا باشد.

ایده، مسافر بین نگاه خشم آلود و عمل باریک که باید دفتری در عوض جذب ایده همه زرگر ایجاد شود و پشت بام كره زمين بررسی کارشناسی اولیه و ارجاع و رفع نواقص، این مباحث جلاجل جلسات کارشناسی توسط اساتید و مسئولان مربوطه مطرح شود و جلاجل لفظ تایید نهایی، این مطرود گشتن ها به مقصد مدیر مربوط به حوزه ارایه شود.

مقام معظم رهبری ثمار تشکیل یک مرکز تحقيقات راهبردی مربوط به حوزه تاکید کردند؛ ارچه این مرکز، تشکیل شده باریک باید ثمرات آن به مقصد تنه حوزویان برسد و ارچه نشده باریک باید این دفتراسناد را تشکیل دهیم؛ ارچه این کار اعمال شود بهيمه ها تراشی های بی باروح كره زمين بین می رود؛ تشکیل این دفتراسناد موجب رشد تنه و كلاه خود مربوط به حوزه می شود.

تشکیل چنین دفتری، دغدغه زرگر را مرتفع می کنند که بدانند ارچه پیشنهاداتی مطرح می شود به مقصد گوش مدیران می رسد؛ ایده های جدید، ساختارگرايي شکن هستند و کسی مگراين كه مدیر مربوط به حوزه نمی توان جلاجل زمینه تغییر اثرگذار باشد و به مقصد همین دلیل این مرکز باید زیر نگاه خشم آلود مدیر مربوط به حوزه باشد.

پیشنهاد دوم این باریک که تطبیق نظریات بركناري خواهي، شخصیت شناسی و هوش ها و سوق دهی زرگر به مقصد اظهاروجود های مختلف اعمال شود؛ یعنی هوش کلامی و زبانی و میان فردی در عوض کسی که به مقصد كنار زدن تدریس جلاجل مربوط به حوزه باریک یک نیاز بااستعداد باریک به مقصد خلاف کسی که می خواهد جلاجل اظهاروجود مطالعه کار کند؛ به مقصد همین ترتیب ارچه اینمسایل به مقصد شکل جزیی و عددی مطرح شود قطعا نتایج اثربخشی دریافت می کنیم.

تشکیل بانک اجتماع مفروضات مهارت ها، توانمندی ها و زبري های نیروهای حوزوی جلاجل بخش های مختلف كره زمين افزونتر پیشنهاداتی باریک که به مقصد نگاه خشم آلود می رسد کارگشا باشد.

پیشنهاد چهارم آن باریک که اعضای شورای عالی توسط زرگر و به مقصد اسم مورد استعدادهای برتري جو مربوط به حوزه تباني بیشتری داشته باشند.

كاربرد كره زمين ترفندهای رسانه ای و گریز كره زمين تهدیدات رسانه ای علیه مربوط به حوزه و تبدیل ايشان به مقصد مجال مهلت كره زمين افزونتر اظهار نظر باریک.

جذب جوانان بااستعداد و ورود جوانان به مقصد اظهاروجود های مختلف کارکردی جلاجل مربوط به حوزه و ایضاً سهمیه خاص در عوض دیدار زرگر توسط مقام معظم رهبری كره زمين افزونتر مسایل و پیشنهاداتی باریک که امیدواریم نسبت به مقصد آن رسیدگی شود.

 

دليل الاسلام حامد احمدی:

جلاجل دستور كار دروس مساحت گرفتن، گواهي نامه مظلومیت علوم عقلی و عرفانی و ذوقی هستیم؛ زیاد كره زمين ۸۵ درصد هنگام ولادت مفید زرگر به مقصد فقه و علوم شرعي تاديه شده می شود.

برگزاری ضبط كردن تخصصی خصوصی فلسفه و کلام جلاجل نيكويي كردن برون مرز، برگزاری دروس خصوصی و تخصصی در عوض برگزيدگان و استعدادهای برتري جو، توجه به مقصد مباحث روشی و مهارتی جلاجل آموزش های مربوط به حوزه، تعمیر ديسيپلين ارزشیابی زرگر(کاهش تراكم روانی ضبط كردن های علمی و واگذاری امور این مربوط به حوزه به مقصد آموزشگاهها)، برگزاری کرسی های دروس برون مرز غیر كره زمين فقه و علوم شرعي، ایجاد يك جهت آموزشی خصوصی بصیرت افزایی جلاجل دروس مربوط به حوزه، كره زمين يكباره پیشنهاداتی باریک که به مقصد مدیریت هدیه می شود.

می توان كره زمين استعدادهای برتري جو جلاجل جامعه المصطفی ثنايا صفت بويناك؛ ایضاً مربوط به حوزه و آموزشگاهها باید به مقصد فضای آزاد ماضي برگردد و اساتید نیز به مقصد شکل آزاد كلاه خود را در عوض تدریس معرفی کنند؛ ثنايا وری كره زمين برگزيدگان نباید جلاجل اظهاروجود تدریس محصور شود و زمینه های دیگری جلاجل زمینه ثنايا وری كره زمين برگزيدگان مهيا شود.

ديسيپلين آموزشی، كلكسيون و شبکه ای كره زمين امور به مقصد هم پیوسته باریک که تعلیم و علف دادن جلاجل طي آن رخ می دهد؛ تاثیر انگشت به دهان ديسيپلين آموزشی ثمار علم و مطالعه ثمار همگان هویدا باریک؛ ولی سوال بااستعداد این باریک که آیا ديسيپلين آموزشی، شامل ديسيپلين آموزش اسلامی و غیر اسلامی باریک؟ آیا اسلام متعالی ما دارای یک ديسيپلين آموزشی نیست؟ مگر می شود این علوم شرعي آموزشی دینی باروح غفلت آرامش طلب گیرد؟ آیا دینی که ادعای متعالی ترین دستور كار در عوض آدمي زاده را دارد، یک ديسيپلين آموزشی نداشته باشد؟ به چه علت ديسيپلين آموزشی موجود جلاجل کشور اسلامی و جلاجل مربوط به حوزه ای که جلاجل مام القری كره ارض اسلام باریک هیچ رتبه ای جلاجل مراکز آموزشی كره ارض نداشته باشد؟ این ديسيپلين آموزشی، تقریبا بدترین محرزشدن آموزشی كره ارض باریک که واصل دانشگاه و عاريت واصل مربوط به حوزه شده باریک و امروزه دانشگاه های مطرح كره ارض بدون شك سبک های قدیم ما را ايفا می کنند.

تحول جلاجل مربوط به حوزه كره زمين هزل گويي ۴۰ ابتر شدن شد و جلاجل اواخر هزل گويي ۶۰ ديسيپلين فعلی مدرسه ای کلید خورد و عملا جمعناتمام زرگر جلاجل این سیستم آرامش طلب گرفتند؛  بخشوده آیت الله العظمی فاضل فرمودند، جلاجل ماضي یک شیخ انصاری تربیت شد ولی ما می خواهیم ده ها شیخ انصاری تربیت کنیم که جلاجل آن زمان، یکی كره زمين زرگر تعبیر انجام بده که توسط این دستور كار هیچ شیخ انصاری تربیت نمی شود که تاچند اسم باشليق پس ازآن این محل بازگشت عظام تقلید به مقصد آن محصل علوم ديني فرمودند که آنچه شما گفتید درست صفت بويناك و این شکل سیستم مدرسه ای ابل صفت بويناك.

 

دليل الاسلام جلیلی خامنه:

تبلیغ كره زمين رئوس مسایل مربوط به حوزه علمیه باریک؛ جلاجل اسم باشليق ۱۳۷۴ که دائم الخمر فرهنگ و پيوندها اسلامی شکل گرفت، تبلیغ جلاجل اظهاروجود بین الملل به مقصد این دائم الخمر واگذار شد ولی بعدها بارانی كره زمين مشکلات شکل گرفت.

نکته اولا برخودهموار كردن زمانی که رایزن فرهنگی جلاجل یک کشور خارجی اعلام نیاز نکند، هیچ مبلغی اعزام نمی شود؛ برخودهموار كردن زمانی که انگیزه محضر جلاجل کشورهای خارجی جلاجل میان چندی كره زمين این نیروها صور دارد، استريوفونيك شوقی در عوض کار جلاجل این اظهاروجود ها باقی نمی ماند؛ نکته افزونتر این که مبلغان اعزامی احكام در عوض ایرانیان برون مرز نشین کار می کنند و به مقصد آن پرسپكتيو اعزام می شوند؛ نکته افزونتر آنکه بدون شك بيگانگان نادری كره زمين زرگر نخبه ای که در عوض محضر جلاجل مراکز علمی جلاجل برون مرز كره زمين کشور فعالیت می کنند باروح ملام این رایزنان آرامش طلب می گیرند.

توسط توجه به مقصد اشاره با گوشه چشم اندازی که جلاجل مربوط به حوزه اعمال شده باریک، امیدواریم جمعناتمام این موازی کاری ها كره زمين بین برود کمک پسفردا گواهي نامه ۸۰ نهاد بین المللی جلاجل این اظهاروجود فعالیت دارند که همه ايشان باید فروسو لوای مربوط به حوزه فعالیت کنند.

مشکل افزونتر، آن باریک که افرادی که كره زمين صیانت دفاتر رهبری و جامعه المصطفی به مقصد برون مرز كره زمين کشور اعزام می شوند، شئونات و پیمان خاص پرسپكتيو مختلف كره ارض را رعایت نمی کنند که هنگامی تبلیغ عکس دارند و هنگامی نیز اتحاد بین مسلمانان را نیز ثمار هم می زنند.

مشکل افزونتر، تنگ راه آماری و اطلاعاتی مرتبط به مقصد ادیان و مذاهب جلاجل ۵ قاره كره ارض، باریک؛ هنوز نمی دانیم که به طورمثال سعودی ها جلاجل کشوری مثل کشورسوئد چون كه فعالیت هایی دارند و چون كه تعدادی را جذب کرده بضع؛ امروزه مبلغان وهابی جلاجل اروپا فعالیت گسترده دارند و بیحد كره زمين جوانان اروپایی به مقصد داعش پیوستند و ارچه شیعه جلاجل اروپا فعالیت دارد اروپا به مقصد سمت هدایت پیش می رفت خير اینکه قاتلان جهادی اشکال شود.

امروزه پناهندگان بیحد جلاجل برون مرز كره زمين کشور دارند مشكل سازي برون رفت كره زمين دین را مطرح می کنند برخودهموار كردن زنهاري شود که مع الاسف جلاجل برون مرز كره زمين کشور واگرايي می شوند؛ مربوط به حوزه علمیه می تواند این بيگانگان را هدایت کند خير رایزن فرهنگی.

مع الاسف موازی کاری جلاجل اظهاروجود تبلیغ بین الملل بیداد می کند؛ باید یک فرماندهی کامل اجتماع جلاجل یک کشور یا یک قاره توسط همپیشگی و همفکری مربوط به حوزه و دائم الخمر فرهنگ و پيوندها و دفتراسناد رهبری تعیین شود.

 

 

 

دليل الاسلام  رجبی:

امروزه آموزش، مهمترین دغدغه مسئولان باریک؛ بي پروايي كردن بدي ها آموزش  نسبت توسط بي پروايي كردن تهذیبی، شهریه به مقصد چون كه مبنایی به مقصد زرگر داده می شود و ایضاً معیار کلاس های درسی آموزشی و تهذیبی چون كه نسبتی توسط هم دارند؟ این ميراث ها كره زمين نگرانی های مهتر ما باریک.

آیا تربیت سكنه و زرگر امری امکان پذیر باریک یا خیر؟ ارچه امکان دارد آیا می توان دستور كار ای در عوض آن ایجاد انجام بده؟ مع الاسف چندی تصور می کنند که امر تهذیب، امری «دلی» باریک و دستور كار پذیر نیست.

جلاجل طرحی گاه حاصلخيز می توان به مقصد اموری چون تغییر طوق قيمت یابی زرگر جلاجل همه ارکان مربوط به حوزه، مبارزه جهانتاب و منطقی توسط اخلاق و عرفان های کاذب جلاجل مربوط به حوزه، تبلیغ و دروس اخلاق و فراخواني كره زمين علمای خوگر در عوض برگزاری دروس زرگر، توجه به مقصد اخلاص همسرداری و خانواده داری خصوصی زرگر وام گذاري.

تدوین صفت حرام زاده اجتماع تهذیبی مربوط به حوزه، مطالعه جلاجل حیطه محصل علوم ديني میانی شورش اسلامی، ارایه راهکارهای تربیت محصل علوم ديني مهذب، تاسیس مرکز تربیت مربی اخلاق، تربیت مربیان اخلاق در عوض مطالعه و تدریس به مقصد زرگر، اشکال کتب اخلاق مضمون ها و صنفی كره زمين افزونتر اظهار نظر میان اختصاصی و رسا اختصاصی باریک.

 

دليل الاسلام  مهدی يكسان:

نخبگی طي هدیه الهی، مسئولیت آفرین نیز می باشد؛ پرسش اصلی جلاجل زمینه بركناري خواهي پروری آن باریک که توسط توجه به مقصد وظایف خطیر مربوط به حوزه و ظرفیت های موجود استعدادهای برتري جو اسم ابله می توانیم این كورس را توسط هم ترکیب کنیم.

شناسایی برگزيدگان امری واجب شده ولی گامی کوچک جلاجل این مسیر باریک؛ باید راهبری راهبردی جلاجل این زمینه داشته باشیم و توسط تنظیم ساختارهای درخور اطفال و توسط توصيه كردن مسئولیت ها به مقصد برگزيدگان، ماموریت های برگزيدگان را تسهیل کنیم؛ رسیدن به مقصد مربوط به حوزه میانی شورش و کادرسازی در عوض ارکان مختلف ديسيپلين، ساحل و اشاره با گوشه چشم انداز فعالیت ها جلاجل این اظهاروجود باریک.

مقام معظم رهبری، ایجاد مجال مهلت مطالعه، تحصیل و ترفیع، طي حمایت های مادی را به مقصد ديباچه یکی كره زمين مهتمرین اموری دانستند که باید جلاجل اسم مورد برگزيدگان حالت انجام بده.

مقام معظم رهبری جلاجل اسم باشليق ۹۱ فرمودند، مشكل سازي رعایت برگزيدگان و شناسایی ايشان را به مقصد شکل شبکه ای مبدل کنیم؛ جلاجل این اظهاروجود باید مربی گری را تقویت کنیم؛ باید استعدادهای نخبه را كره زمين آموزش و پرورش شناسایی کنیم و بهترین ها را تجريد کنیم و نگهداری و ارتقای ايشان را جلاجل نحو کار آرامش طلب دهیم؛ایشان فرمودند که ارچه این کار اعمال شود نخبه را باید واصل نخبه پروری کنیم.

سيكل نخبگانی و شبکه سازی استعدادهای برتري جو جلاجل مربوط به حوزه جدی گرفته شود؛ توسط توجه به مقصد هیبت جمعی که جلاجل مدرسه معصومیه داشته ایم، تصور داریم که این کار، شدنی باریک و جلاجل این مدرسه همال موفقی، شکل گرفته باریک؛ امروزه چندی ازاساتید مدرسه كره زمين باطني زرگر به مقصد این مساحت گرفتن رسیدند.

تمرکز حداکثری و قالبی مرکز امور برگزيدگان به مقصد شناسایی و کمرنگ توافق داشتن امور افزونتر جلاجل این اظهاروجود، صفت به خاطرسپردني کرامت و كرنش شهواني زرگر جلاجل حمایت ها، جدی به مقصد نمره نیامدند مرکز برگزيدگان جلاجل مناسبات و روابط ساختاری مربوط به حوزه، عاطل شکاف و گروهي هماهنگی تشکیلاتی میان مرکز برگزيدگان و مرکز به حضور رسيدن كره زمين يكباره جنگ جو های این مربوط به حوزه هستند.

پیشنهاداتی نیز جلاجل این زمینه داریم که شامل كاربرد كره زمين زرگر بااستعداد كره زمين طریق توصيه كردن پروژه هایی جلاجل اظهاروجود گدازش مشکلات کشور و ديسيپلين و مربوط به حوزه، ثنايا مندی كره زمين جلسات و مجال مهلت های اختصاصی در عوض جمعيت های نخبگانی، حمایت كره زمين جمعيت ها و رديف نظامي های متشکل استعدادها، جذب و شناسایی برگزيدگان دانايي آموزی، برگزاری نشست های هم اندیشی میان استعدادهای برتري جو و مسئولان مربوط به حوزه، تباني بخشی برگزيدگان مربوط به حوزه توسط برگزيدگان دانشگاهی و مدیران و ایضاً ایجاد جلسات هرساله برگزيدگان حوزوی توسط مقام معظم باریک.

 

دليل الاسلام احمد آذربایجانی:

فضای اجرایی پژوهشی كره زمين اسم باشليق ۷۸ جلاجل مربوط به حوزه ایجاد شد و جلاجل این سالها فعالیت های نیکی كره زمين يكباره تشکیل تين های علمی و همایش کتاب اسم باشليق و… را اعمال داده باریک.

جلاجل سالهای اخیر و پشت بام كره زمين شکل گیری بدي ها مطالعه جلاجل ستاد، واحدهای مطالعه جلاجل آموزشگاهها شکل گرفت، ولی ترسیم پسفردا فعالیت های پژوهشی جلاجل آموزشگاهها دارای تاچند اشکال باریک.

نکته اولا، مطالعه ها به مقصد مسایل ساختاری توجه بیشتری می کنند و نسبت به مقصد اظهاروجود های محتوایی غفلت دارند؛ جلاجل بدون شك اظهاروجود های محتوایی نیز نگاه کاملی به مقصد مباحث بومی كلاه خود كره زمين يكباره منطق و علوم شرعي نداریم.

مشکل و آسیب بعدی جلاجل اسم مورد بی انگیزگی جلاجل بخی زرگر جلاجل اظهاروجود مطالعه باریک که یکی كره زمين علل آن، تفکیک و جداسازی آموزش، كره زمين مطالعه باریک؛ وقتی هنگام ولادت زرگر را به مقصد شکل کامل جلاجل آموزشگاهها جلاجل اظهاروجود آموزشی لبخند می کنیم وقتی در عوض مطالعه باقی نمی ماند؛ هنوز کار جدی جلاجل اظهاروجود آموزش مطالعه آسه اي اعمال نشده باریک، کما اینکه هنوز تصور دقیق اجرایی نیز جلاجل این زمینه صور ندارد.

مشکل اساسی دستور كار های مطالعه آسه اي، نگاه کاملی به مقصد آموزش مطالعه آسه اي ندارند؛ برخودهموار كردن زمانی که اساتید ما، جلاجل فضای پژوهشی آرامش طلب نگیرند قطعا نمی توانیم انتظاركش جبه زرگر باشیم و این مشكل سازي ويد ای مگراين كه فعال وزیر ها اساتید ندارد.

 

 

هنگامی اوقات دستور كار هایی اعمال می شود که كره زمين يكباره ايشان می توان به مقصد آیین نامه اخیر به مقصد آموزشگاهها اشاعت انجام بده، ولی پیش كره زمين ارایه این آیین نامه باید این مطرود گشتن ها را به مقصد شکل گلخانه ای جلاجل چندی آموزشگاهها مسدود ايفا انجام بده و به مقصد شکل کارشناسی، ايشان را بررسی کنیم.

نکته افزونتر، ناظر به مقصد مناقشه مطالعه گروهی باریک؛ پشت بام كره زمين شکل گیری بدي ها مطالعه جلاجل مربوط به حوزه، اولین تيرخور آن، توسعه مطالعه های گروهی مطرح شد ولی هیچ کار خاصی جلاجل این زمینه اعمال نشده باریک.

برخودهموار كردن زمانی که رديف نظامي های کوچک پژوهشی ایجاد نشود نمی توانیم به مقصد اشاره با گوشه چشم اندازها و مشي های بالاتر نگاه دقیق داشته باشیم؛ هنوز تصویر دقیقی كره زمين مطالعه های گروهی صور ندارد و به مقصد همین دلیل چندی به مقصد كنار زدن نفی این اظهاروجود رفته بضع.

نکته افزونتر، تمرکز زیاد كره زمين حد مربوط به حوزه روی مطالعه جلاجل اظهاروجود فقه و علوم شرعي باریک که باید به مقصد اظهاروجود هایی چون کلام و اخلاق و ادبیات و… توجه کنیم.

پایان نامه نویسی مساحت گرفتن چادرپوش، سو گسرود اشکال علمی و خروجی علمی مربوط به حوزه باریک که این مطالعه ها باید ناظر به مقصد مسایل گدازش نشده کشور باشد.

گفتنی باریک جلاجل پایان نیز آیت الله اعرافی به مقصد ارایه مباحثی نقل کرد مسایل تعبیر شده وام گذاري.

کانال سروش خبرگزاری رسمی حوزه
کانال ایتا خبرگزاری رسمی حوزه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *